Kenniscafé Storytelling 11 mei 2012

Naar aanleiding van de lezing over storytelling van 5 maart j.l. door Marcel van Driel is er door René Boonstra van Platform Communicatie Rotterdam en Hogeschool Inholland een verdiepend vervolg gegeven aan dit onderwerp in de vorm van een kenniscafé. Het kenniscafé begon met een plenaire sessie met een inleiding door René Boonstra over transmedia storytelling. Deze presentatie leverde al direct veel zinvolle en leerzame discussies op. Vooral met betrekking tot emotie en authenticiteit waren de meningen flink verdeeld. Zo werd de case van T-Mobile minder geaccepteerd dan de cases van KLM en Diesel. Daarna gingen de deelnemers in groepjes aan de slag met een case om een campagne te verzinnen om TUI in de markt van jongerenreizen middels storytelling op de kaart te zetten. Hier kwamen leuke creatieve oplossingen uit.


  1. Lezing Marcel van Driel over Storytelling

    Sun, May 13 2012 05:10:04
Advertenties
Comments
2 Responses to “Kenniscafé Storytelling 11 mei 2012”
  1. Goed initiatief, leuke discussies, een mooie eerste stap op een ongetwijfeld lange en bochtige weg. AmazingApps stelt zichzelf graag als proefkonijn beschikbaar voor praktijkcasus…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: