Brainstormsessie Inholland Community 30 maart 2012

  1. Share
    Morgen weer een fijne brainstormsessie hoe we de online communities van #Inholland op een hoger plan kunnen trekken. Lectoraat #digitalworld
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  2. Share
    Hoe kunnen we de online dialoog van medewerkers en studenten van #inholland zodanig sturen dat het een meerwaarde geeft voor de branding?
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  3. Share
    @CreatieKracht ik heb het antwoord hier niet op- wat mij wel opvalt is dat twitter intensiever wordt gebruikt dan yammer.
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  4. Share

    Flinke groep mensen aanwezig bij de brainstorm over de online communities van #inholland. Inspirerend! pic.twitter.com/RxslfPEz
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  5. Share

    Er zijn nog veel veel eitjes op Twitter profielen van #inholland #community #online #pasen pic.twitter.com/5XU69LWI
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  6. Share
    Wat als er geen noodzaak meer is voor fysieke verzamelplekken? #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  7. Share
    Participatief model onderwijs gaat noodzakelijk worden aldus @vandenheuvel #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  8. Share
    Peter vd Heuvel stelt 1000 vragen als start #SocialSessie @Inholland, social community gaat groeien vandaag
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  9. Share
    Collega HTRO vertelt over social media, kijkje in t verleden #Hyves, nostalgie bij #SocialSessie
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  10. Share

    HTRO is ooit begonnen met een #Hyves pagina. #Inholland #online #community pic.twitter.com/rFQpU8kW
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  11. Share
    Collega HTRO legt uit dat twitteraccount pr team van studenten externe aandacht opleverde. Hoe gaande houden? #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  12. Share
    Perfect idee van HTRO, gewoon alumni om hun verhaal vragen en op de eigen facebookpagina plaatsen. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  13. Share
    Studenten zijn de beste ambassadeurs van hun opleiding! #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  14. Share
    Conclusie, om studenten te bereiken kan je beter een Facebook bericht plaatsen. #email lezen ze niet meer. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  15. Share
    Toch blijkt de facebookpagina van de HTRO niet zoveel bezoekers te hebben. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  16. Share
    Online communities creëren veel meer feeling met de studenten. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  17. Share
    Interessante discussie of je tools vanuit de school moet opleggen of de tools die de studenten gebruiken. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  18. Share
    @MindnoteNL @CreatieKracht sommige collega’s doen dat al, maar we hebben ook studenten die geen gebruik maken van FB, en dat terecht
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  19. Share
    @mirkoschaefer @creatiekracht dat begrijp ik ook wel weer 🙂 Andere kant, kies je voor het gros of voor (conservatieve) minderheid?
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  20. Share
    @CreatieKracht @MindnoteNL ik vind het niet acceptabel om FB tot standaard van docenten-studenten communicatie te maken
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  21. Share
    @mirkoschaefer @CreatieKracht ‘standaardiseren’ vind ik sowieso lastig, zowel voor studenten als docenten. Blackbord verplichten terwijl 1/2
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  22. Share
    @CreatieKracht @mirkoschaefer 2/2 er betere alternatieven is ook lastig. Snap veiligheid- en eigendomsissues, maar gemak levert ook veel op
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  23. Share
    @mirkoschaefer @CreatieKracht tijd, energie, frustatie van blackbord had bijv. ook in verkenning/training gmail gdocs gestoken kunnen worden
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  24. Share
    @CreatieKracht @mirkoschaefer laat iedereen eigen tools kiezen.. Verleg focus naar richtlijnen om te communiceren; hoe, wat, wanneer, wie
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  25. Share
    @MindnoteNL @CreatieKracht eens, blackboard is ook lastig; maar ik kan en wil niet exclusief via FB met studenten communiceren 1/2
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  26. Share
    @mirkoschaefer @CreatieKracht ..en studenten willen (en kunnen?) niet exclusief via BB met docenten/opleiding comm ;-p
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  27. Share
    @MindnoteNL @CreatieKracht bovendien vind ik FB niet geschikt voor onderwijs-taken; vind het wel prima om exploratief gebruik ervan te maken
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  28. Share
    @mirkoschaefer @CreatieKracht eens en daarom focus op richtlijnen om te communiceren; los van welke tools dan ook..
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  29. Share
    Conclusie @misscomm conversatie LinkedIn, news via Twitter, hoogtepunten e-nieuwsbrief. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  30. Share
    @MindnoteNL @CreatieKracht vind het ook problematisch dat @UniUtrecht stud e-mail outsourced naar Google & dat MS office standaard is
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  31. Share
    @mirkoschaefer zijn NM docenten nauw betrokken bij dergelijke keuzes @UniUtrecht?
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  32. Share
    @MindnoteNL @UniUtrecht you wish! nee, het ICT beleid op UU handelt ongehinderd door enige kennis; ons protest werd negeerd
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  33. Share
    @mirkoschaefer @UniUtrecht niet zo slim 🙂 Was dat bij @uva_amsterdam ook niet zo? @gamespacenl #ictbeleid #NMdocentenpasseren
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  34. Share

    Brainstorm #Inholland #community levert al veel op. pic.twitter.com/hDNVsnYx
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  35. Share
    en nu maar hopen dat er ook iemand bij is van de bibliotheek #inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  36. Share
    Discussie olv @CreatieKracht over inzet social media voor externen/werving, authentieke verhalen studenten & werkveld nodig, hoe activeren?
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  37. Share
    Hoe komt activatie social media in dna organisatie vraagt @CreatieKracht? Een antwoord: zélf snel actief, werving voorrang, hoe? 1/2
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  38. Share
    Plan #werving is parels delen, bekende kanalen #Twitter en #Facebook gebruiken. En veel meer content creëren zegt @CreatieKracht.
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  39. Share
    Studenten nog meer belang bij sterke school dan @Inholland zelf! @CreatieKracht: Geef spetterende preso, activeer ambassadeurs.
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  40. Share
    Hoe trek je potentials in het pakket van Facebook en Twitter? #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  41. Share
    @misscomm @CreatieKracht Deze site gezien? waterwonderen.nl ? Opzet is om de mensen uit de branche te laten vertellen hoe leuk het is.
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  42. Share
    Organiseren van vragen, potentials vragen wat ze willen weten. Activeren van dialoog. #Inholland #online #community
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  43. Share
    Voodoolearning bij #SocialSessie, voor en door studenten onderwijsmateriaal ontwikkelen, prachtige vb-en op de iPad
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  44. Share
    @misscomm @CreatieKracht gewoon laten zien dat het werkt. Dan komt de rest van de organisatie vanzelf. Zie ook invoering Wiki’s bij Ordina!
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  45. Share
    @misscomm @CreatieKracht als ze daar niet zitten . . . zijn het dan nog wel potentialis?
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
  46. Share
    @CreatieKracht ik zou graag in lesweek 1 een digitale brainstormsessie willen houden. Iedereen BYOD en meedoen. En dat kunnen ‘archiveren’!
    Thu, Mar 29 2012 18:25:01
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: