Waarom Ali B niet authentiek is voor T-Mobile

T-Mobile is volkomen de weg aan het kwijtraken. Men denkt met deze campagne authenticiteit uit te stralen. Ik denk dat het bureau hierachter (Etcetera) nog eens goed een aantal boeken moet naslaan om erachter te komen hoe authenticiteit werkt. In ieder geval niet door een bekende Nederlander als boegbeeld te nemen. Dit is wel zo achterhaald. Je begrijpt totaal niet waarom men hier een enorme hoeveelheid budget aan verspeelt. Hiermee neem je de doelgroep niet serieus. Verzin een campagne met echte verhalen waarin men via verschillende platformen kan participeren. Scheelt geld en is 1000 maal effectiever. T-Mobile gaat het op deze manier verliezen wat betreft loyaliteit en binding met de doelgroep.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: